SCOALA, SCOALA VREM ….. PROFESORII LA ORE!!!

A INCEPUT CEL DE AL 2-LEA SEMESTRU. NIMIC NOU. CA SI PANA ACUM ACEEASI PLICTISEALA LA ORE. INSA, SAPT ASTA NU PREA AM FACUT ORE! SI, DECI PLICTISEALA A FOST SI MAI MARE. PARK TE SIMTI MAI BINE SI TE PLICISETI MAI CU FOLOS (inv sa ignori pers care inceark sa-ti atraga atentia) CAND E UN PROF IN CLS. AI ZICI „CE NOROC PE CAPUL VOSTRU!” DAR DE UNDE…. STAU CATE 2 ORE DEGEABA PRIN CURTE/CLS SI NICI NU SE POATE PLECA FIINDK ESTE PE LA MIJ PROGRAMULUI FEREATRA DE 2 ORE. AM PUTEA INV LA ALTCEVA, DAR NU SE POATE FIINDK ITI DISTRAGE ALTCEVA ATENTIA……. SI IN PLUS ESTI LA SC (la sc nu se inv!)

LUNI AM FACUT 2 ORE, SI AM ASTEPTAT O JUMA D ORA PROFA DE MATE. N-A VENIT NIMENI. VINE CINEVA CU IDEEA: „HAI SA PLECAM ACASA!” NU MAI CONTERAZA K MAI AVEM INK VREO 3 ORE DUPA MATE. ZIS SI FACUT. NIMIC NOU. SUNTEM EXPERTI IN TRASUL CLAPEI PROFILOR, DAR SE PARE K SI EI AU INV F BINE ASTA DE LA NOI. MARTI LA FEL, N-AM FACUT O ORA, SI AM AVUT 2 ORE TOTAL PLICTISITOARE SI TOTAL NEFOLOSITOARE; MATERIE NUMITA DE MINE: „PLICTISOSFERA” . MIERCURI N-AM FACUT PRIMELE 2 ORE; DAK STIAM VENEAM MAI TARZIU LA SC (M-AM TREZIT LA 6 PT ORELE DE LA 7). URMATOAREA ORA, PROFUL A VENIT, A PUS ABS, SI A PLECAT; II ERA RAU SI N-AVEA CHEF SA PREDEA. AZI IAR AM STAT 2 ORE DEGEABA. S-A MAI JUCAT MACAO, POKER SI ALTE CHESTII PE PORUNCI. A AVUT INSPIRATIE UN COLEG DE A ADUS CARTILE DE JOC LA EL. SUNT CURIOASA MAINE CE VOM FACE. SIGUR SE VA GASI ORA IN CARE VOM STA FARA PROF!

NOI DORMIM TOT TIMPUL LA SC, DAR E SUPER NASOL SA DORMIM LA SC FARA UN SUPRAVEGHETOR! NU MAI E ACEL „ZGOMOT” DE FUNDAL CARE TIPA LA TINE SA NU MAI DORMI IN TIMPUL OREI, PARK NU MAI E ASA DE DISTRACTIV!

UN CUNOSCUT IMI ZICEA K NOI INV LA SC: „ARTA FRECATULUI DE MENTA”, EU VIN SI-L COMPLETEZ: „ARTA FRECATULUI DE MENTA IN GRUP SI A TAIERII DE FRUNZA LA CAINI!”

EU SI CLS MEA AM PUTEA DA LICENTA IN FRECATUL DE MENTA. AM PUTEA DA SI MASTERAT, DOCTORAT…….

SI IN ANUL I DE LICEU AM STAT PRIN CURTEA SC. DAK NU MA INSEL, ISTORIA S-A REPETAT SI IN ANUL II.

OK, PROFII AU PROBLEME PERS, K SUNT OAMENI SI EI, DAR SA NE ANUNTE SI PE NOI. NOI II ANUNTAM CAND PLECAM (DE CELE MAI PUTINE ORI): „NOI AM PLECAT DLE PROFESOR!”

SCOALA, SCOALA VREM PROFESORI LA ORE!!! (ca sa avem pe cine chinui, sa ne simtim mai bine, impliniti ca elevi )

