•   Moartea unui comis-voiajor
    O batranica raspunde la usa si vede ca la usa ei un tanar bine imbracat tinand in mana un aspirator…

„Buna dimineata”, spune tanarul. „Permiteti-mi sa va rapesc cateva minute si sa va demonstrez capacitatile celui mai nou model de aspirator de mare putere.”

„Pleaca, domnule, de aici”, spune batrana. „N-am bani de asa ceva”. Dupa care incearca sa inchida usa. Tanarul, cu o miscare agila, pune piciorul in prag si tine tine usa deschisa.

„Nu va grabiti! Nu plec pana cand nu va fac o demonstratie.” Si spunand asta, toarna pe covor o galeata de rahat.

„Daca acest aspirator nu va curata orice urma de rahat de pe covorul dumneavoastra, eu promit ca voi manca ce n-a curatat.”

„Pai…”, spuse batrana, „pofta buna, ca eu am curentul oprit de azi-dimineata.”

  • Banc crestin
    Intr-o zi, la poarta Raiului apare Ossama Bin Laden.

Sf. Petru iese si intreaba: „Tu?! Aici?! Cum crezi tu ca poti intra in Rai?” Bin Laden ii raspunde: „Pai nu vreau sa intru. Am venit doar sa va spun ca aveti cinci minute sa iesiti”.

  • Ali Baba in America
    Un arab intra intr-un bar din America. Se duce la barman si spune:

– Ahrem bahra mahji Coca Cola!
La care barmanul, foarte nelamurit:
– Un pahar mare si rece cu ce???

