A venit si luna martie, preferata mea. Cu ea vine primavara, desi, dak ma gandesc mai bine, cam toata iarna asta a fost cu influente primavaratice.

In perioda 1-8 s-au daruit martisoare* (teoretic, k practic…..), pe 8 a fost Ziua Femeii si a Mamei, pe 9 – cei 40 de Mucenici unde s-au baut 40 de pahare de vin (yeah right) si s-au mancat mucenici, iar in perioada 1-9 s-au ales „Babele”. A mea a fost pe 6 si o consider cea mai frumoasa de pana acum (dak au mai fost asa de frumoase, eu nu-mi mai aduc aminte).

O chestie pe care am observat-o an de an: primavara ies din „barlog” „bunatatile” care au stat ascunse pe timp de iarna. Asa k: haide la „vanatoare”!

*Martisorul in ziua de azi a devenit o afacere, i s-a pierdut traditia. Acum se daruiesc martisoare mai mult din obligatie, si nu din inima cum ar trebui. Martisorul era la inceput un snur alb-negru legat la o pietricica, daruit din inima, simbolizand venirea primaverii. Mai tarziu a devanit un snur alb-rosu atarnat la ceva, iar acum a devenit o obligatie si o afacere profitabila. Acum se gasesc pe piata multe „chestii” made in China/Turkey&co, si nu martisoare traditonale, lucrate manual din flori uscate sau din lut ars.

Prima urma de martisor a fost descoperita pe teritoriul tarii noastre (dak nu ma inseala memoria), care era o mica piatra vopsita in alb-rosu si care se purta la gat.

Luna asta este ziua mea de nastere. A mai trecut un an din viata mea, ar trebui sa devin mai matura, mai inteleapta, mai nu-stiu-cum. Sunt curioasa sa vad cati din prietenii mei de mess si mail isi vor aduce aminte, cate felicitari virtuale voi primi. Vreau multe, stiu……..

