Nu mi-am inceput ziua tocmai frumos. Azi incep mai tarziu cursurile, suntem cu totii (din cls mea) invoiti dim, si ma duc dupa-amiaza (avem inspectie la Lb si lit Romana). M-am trezit chiar devreme (la 8 si 10 eram jos din pat) pt o zi in care incep tarziu ( poate trebuie sa mai inv la rom) si fiind frumos afara, am vrut sa ma duc pana la supermarket (in partea cealalta a orasului). Aseara am spalat blugii si hanoracul. Cum era de (ne)asteptat nu s-au uscat. Eh, sunt obisnuita cu chestii din astea si am experienta. Blugii ii rezolv rpd cu masina de calcat (k erau 3/4 uscati), dar cu hanoracul (gen: lupta cu morile de vant) era umed tot :((. L-am calcat de vreo 2x cu masina, dar am renuntat. O sa ma duc cu geaca de blugi pana supermarket. Sper sa se usuce pana la 14:30 hanoracul, k n-am chef sa ma duc cu geaca d blugi.

Vorbeam de experienta, pai am destula in uscatul rufelor cu masina :D, dar (metoda mea preferata) mai ales cu feohnul. Am uscat intr-o dim adidasii cu feohnul. Si s-au uscat rpd.

 Acum stau si ma gandesc dak sa ma mai duc sau nu in oras. Dar park e prea frumos afara ca sa stau in casa. Ma urc in autobuz/maxi-taxi (ce vine primul) si sper a nu-l gasesc aglomerat (atat maxi, cat si supermarketul).

