moulinette.jpg

O sambata obisnuita, nimic iesit din comun. Ma suna prietena mea de dim si imi spune k n-a reusit sa copieze ceva in oras, si a zis k vine pe la mine.  A ajuns la mine, mi-a dat cartea, am vb putin in curte, si apoi a iesit din curte si vb in poarta. Vb noi si trece un tip pe langa noi, se opreste si ne intreaba dak ascultam manele. Noi ii zicem k nu, atunci ne felicita si ne spune sa nu ascultam niciodata manele. Ne spune sa ascultam Pink Floyd, Roger Waters, rock si blues. Sa gandim singure („cu capetele noatre”) si atunci vom ajunge genii. Colega mea zambea iar eu muream de ras. Tare tipul de s-a oprit si ne-a dat sfaturi, a stat cam 5 min si a vb. Se cunostea k era „usor” ametit, dar politicos. Gesticula frumos cu pachetul de LM rosu in mana. Nu era imbracat in nergu, la o prima vdr nici n-as fi crezut k asculta rock. Ii povestesc surorii mele intamplarea si ma intreaba dak tipul era mai de varsta ei, k astia mai de varsta mea nu fac asa ceva, sunt mai nepoliticosi si vai de capul lor. Se pare k mai sunt cativa rockeri vechi in cartier. Dupa ce s-a indepartat am obs k a intrat in „cafe-barul” mai din coltul str. Culmea e k in cafe-barul acela nu se da rock ci doar manele. Apoi nu stiu de ce ne-a tinut pleodaria asta, din moment ce el intra intr-un loc unde se dau manele. Oricum, tipul a avut o initiativa draguta. M-a amuzat teribil.

Dar totusi de ce ne-a intrat dak ascultam manele? Avem noi doua fata de maneliste?!

La faza cu ganditul liber, bineinteles k asa facem, iar genii suntem deja, doar k nu ne-am afirmat ink.

Asa k, oameni buni, ascultati Pink Floyd, dak vreti sa deveniti mai destepti!

Preferata mea: „Another brick in the wall”.

Sa auzim de bine si numai ROCK!

