OK, inteleg k ti se acreste sa tot zambesti la clienti, sa le raspunzi la toate intrebarile tampite pe care le au, si tot asa. Dar urasc sa mi se rasp cu sila si dispret, pe un ton de indiferenta la o intrebare legata de un anumit produs, sa ma injure din priviri k ii deranjez. Cred k ti-ai dat seama k vb despre vanzatori. Nu vreau sa fiu inteleasa gresit, stiu k nu sunt toti asa, dar majoritate le apartine lor.

Suntem cu toti oameni si incercam sa trecem cu vederea peste anumite chestii, dar avem o limita.

Azi intru intr-un supermarket si o intreb p o angaja dak imi las ghiozdanul la bagaje, sau nu. Imi rasp pe un ton din ala nesuferit, si imi spune sa las ghiozdanul. Nesimtita de mine, am avut curajul s-o intrerup din discutia ei cu o colega. Stiu, nu este un ex prea special, dar stii la ce ma refer. Am avut parte de „specimente” si mai …….

Acum ceva timp ma duc la un magazin partener Orange (sorry k fac reclama) sa intreb despre o oferta. Intreb frumos dak in pachetul respectiv sunt incluse si mms-uri (asa auzisem, dar vroiam o confirmare), el se uita cu indiferenta la mine si imi zice k nu sunt incluse. Revin peste ceva timp sa intreb altceva, acum dau peste o angajata: si asta paralela cu oferta (nu stie sa-mi rasp si o intreaba p colega, rasp colegei este previzibil). Acum intreb: este asa de greu sa memorezi cateva elem din oferta actuala?!

Anul trecut ma duc la Altex (iar fac reclama, sorry) si dau peste cel mai incompetent angajat posibil (si am vazut o gramada la viata mea). Il intreb ceva legat despre niste boxe, si imi zice k sunt compatibile si pt consola de jocuri (de fapt nu erau, fiindk nu aveau intrare optik), il intreb dak computerul X are 5.1 canale, imi rasp pozitiv, dar era fals. Dak-l mai vad pe „fatty” ala, il alerg de nu se vd. Poate intre timp a mai inv ce are prin „ograda” magazinului.

Sunt feluri si feluri de oameni. Trebuie sa ii acceptam asa cum sunt, cu minusuri si/sau plusuri.

