Acum vreo 2 zile l-am vazut la stiri pe tipul ce reprezinta Romania la Mister World. Cik vrea sa si castige acest concurs. Arata bine, dar nu este pe gustul meu. Era mult prea „umflat” cu pompa in ceea ce priveste musculatura lui (nu-i statea bine). [poza n-am, dar dak cautati p net, banuiesc k veti gasi]

La un moment dat il arata doar in lenjeria intima. Dotat in fata nu prea parea (nu k m-ar interesa), in schimb, avea un posterior destul de dotat (fiind singurul lucru care mi-a placut la el).

Cik a terminat vreo 2 facultati si vrea sa devina nu-stiu-ce. Bravo lui k a avut timp si de facultatea intre 2 cursuri la sala de forta.

Ii urez succes sa castige primul loc la concurs, sau macar sa castige ceva acolo.

Un Mister am si eu in cls. A iesit Mister Boboc acum 4 ani, si arata bine dragul meu coleg.

