Ma intorceam de la sc si trec prin fata unui alt liceu. Ma uit asa din mers la elevii din fata portii si observ o figura cunoscuta. Era unul dintre colegii din generala. Acum are masina, o Dacie verde si veche, dar dragut „tatuata”. Eu eram p celalalt trotuar si nu m-a obs, era ocupat, vb cu alti baieti. Merg putin si ma opresc de ma uit la el cat de mult s-a schimbat. Nu mai este acel baiat blond cu ochii albastrii si firav, acum s-a mai inaltat, ii s-a mai inchis culoarea parului, si pare un tip p cinste. Ma intreb cat de mult s-a schimbat din punct de vdr al comportamentului. Era cuminte, dar si usor nazdravan in acelasi timp, si nu in ultimul rand, cu bun-simt. Langa el mai era si un fost coleg, aproape neschimbat (am flash-back-uri cu tampeniile pe care le facea, si zambesc).

Ma uitam la el si realiez k seamana cu un alt cunoscut al meu. Din pacate, proasta comparatie, dar ma gandeam de ce incepuse sa-mi „cada cu tronc” Sorin, fiindk semana cu fostul meu coleg (recunosc, aveam un usor „crush” pt el).

Ma uitam la Marius si imi reveneau in minte cateva amintiri din generala, de park ieri se intamplasera. Ce repede trece timpul si ce crud este cu noi. Timpul trece si ramanem doar cu amintirile, fie ele frumoase sau urate.

