Cik ar fi trebuit sa fiu mai inteleapta, acum k am mai acumulat un an de experiente in viata asta. (Se poate sa fiu si asa, dar ce-i prea mult strik.)  Anul trecut mi-am facut cunostinte noi cu care sper k am legat prietenii care vor dura in timp (eu sunt optimista, dar nu se stie niciodata ce se poate intampla). A mai trecut un an din viata mea. Sper sa urmeze cati mai multi, sau putini dar plini de actiune, decat multi si „apa de ploaie”.

Pt toti cei nascuti azi, 22 martie, mult noroc, multa sanatate, dragoste, fericire. Nu zic de bani&co. fiindk stiu k sunteti capabili sa-i faceti singuri.

„LA MULTI ANI!”

PS: Tipul asta imi avea promis un dans ca acesta, dar se pare k a uitat…… las’ k-l prins eu si-l pun sa-si plateask datoria >:)

PPS: Sunt usor ametita de sampanie, asa k va rog sa-mi scuzati eventualele greseli.

