Cica Basescu va demisiona daca Curtea Constitutionala il demite.

Acum, sunt o gramada care vor candida si se asteapta sa iasa Presedintele tarii. E dreptul lor (cred) sa faca acest lucru. E dreptul lor din punct de vedere constitutional, dar din punct de vedere moral si etic, ar trebui sa stea cuminti.

Exista posibilitatea ca sa iasa Presedinte al tarii Becali sau Vanghelie. Daca se intampla asta, ma supar rau si plec cu prima cursa. Pluta o am deja facuta, iar o balta sigur gasesc. Imi zicea un cunoscut ca se va face o revolta a intelectualilor daca va iesi ales unul dintre cei doi sus-numiti. Dar, vin eu cu o viziune realista, nu se va face nicio revolta, ca daca s-ar rascula oamenii cu minte(a inca la locul ei), nu va iesi nici unul din ei de la bun inceput.

Dar pana la urma, daca stau sa ma gandesc mai bine, cu ce ma afecteaza pe mine direct acest fapt? Nu ma afecteaza cu nimic cine iese Presedinte. Argumente sunt destule care sa-mi sustina ipoteza. Tara este oricum in rahat romanesc (nu stiu cat se mai poate scufunda in el, eventual incepe sa pluteasca), salariile vor ramane la fel, situatia economica a tarii va fi tot kknie, sistemul medical si sistemul de invatamant vor fi tot in neant, in U.E. sunt prezenti doar pe hartie (eventual suntem expulzati, dar n-ar fi mare pierdere), iar cat despre cetatenii acestei tari nu stiu ce sa zic. Singurii care sunt afectati de tot circul asta, sunt parlamentarii cu senatorii &co. care nu mai pot fura, fiindca se schimba locurile.

Exista posibilitatea ca tot acest joc frumos cu demiterea si demisionatul sa fie doar o chestie de PR, coordonata chiar de Basescu. Daca este asa, trebuie sa recunosc ca este destul de inteligenta. Conform unor sondaje, este posibil ca tot Base sa iasa ales, daca candideaza iar. Astfel el isi mai prelungeste mandatul cu inca 5 ani, daca prezentul se considera intrerupt. In 2009, cand se faceau iar alegerile, si el candida, exista posibilitatea sa nu iasa ales.  

Acum eu nu sustin pe nimeni, nu sunt de nicio culoare politica. Poate ca spun doar aberatii, dar sunt aberatiile mele. Poate ca nu cunosc adevaratul joc politic si tot ce include acesta, dar ca fiind cetatean al acestei tari, zic ca am dreptul sa-mi expun punctele de vedere.

Acum ma supar rau si-mi fac partid politic! Cred ca voi avea cateva voturi 🙂

