IN ZIUA D AZI ITI POTI CUMPARA TOTUL IN RATE. LA INCEPUT ITI PUTEAI ACHIZITIONA DOAR ELECTRONICE, ELECTROCASNICE, IMOBILIARE, DIVERSE LUCRURI UTILE IN CASA (sigur ai cumparat si tu ceva in rate d la magazinul X sau Y fiindk aveau reduceri d preturi sau oferte mai avantajoase). ACUM „VARIETATEA PRODUSELOR” C POT FI CUMPARATE IN RATE A CRESCUT/S-A DEZVOLTAT PT A TINE PASUL CU CERINTELE TALE (a omului modern care este mereu „in priza” si nu mai are timp si d celelalte lucruri). ASTFEL S-A AJUNS SA POTI CUMPARA IN RATE PANA SI COSCIUGUL IN CARE VEI FI INMORMANTAT/A; ACUM NU PREA STIU CUM VEI PLATI RATELE. DAR MAI NOU IN ACEST DOMENIU ESTE, POSIBILITATEA ACHIZITIONARII IN RATE SI A FERICIRII. SUNT CURIOASA DAK TU AI GASIT ACEL MAGAZIN IN CARE SA VINDE FERICIRE IN RATE, K EU NU L-AM GASIT SI NICI NU AM AUZIT SA-L FI GASIT CINEVA (dak-l gasesti ma anunti si p mine? pls! mersi!). DAK NU MA INSEL, AM AUZIT O STIRE IN CARE, CINEVA ISI CUMPARASE BUNICI IN RATE (cu aceasta ocazie am un anunt d facut: „am 2 bunici sanatosi, draguti, s tin bine in puteri, dak esti doritor, ti dau in 12 rate”).  PAI, C MAI RAMANE D CUMPARAT IN RATE? POATE NISTE PARINTI, PISICI/CAINI (stai k astia deja s pot cumpara ), PESTISORUL AURIU (ala cu cele 3 dorinte; dar banuiesc k prima dorita ar fi :”imi doresc sa-mi fie achitate toate rate pt tine”), MOS CRACIUN (aici mai mult un fel d abonament, chiar dak ai fost bun sau rau, Mosu tot sa-ti aduk daruri multe; k de-aia platesti pt el), NISTE SANATATE (aici cred k ar fi coada tot timpul pt creditare)………DAK GASESTI SI INTELIGENTA/MINTE IN RATE SA IEI MAI MULTA, CA SA FI SIGUR K-TI AJUNGE CA SA DAI LA TOTI VECINII D BLOC .AZI TOTUL S CUMPARA IN RATE; NUMAI SA IMPLINESTI CONDITIILE D CREDITARE A IMPRUMUTULUI.ASA K AI GRIJA SA NU-TI FACI PREA MULTE RATE SI DUPA ACEEA SA FII IN IMPOSIBILITATEA D ALE PLATI……..

MAI ALES CU OCAZIA SARBATORILOR D IARNA, UITE UN SFAT CARE TREBUIE TINUT MINTE: „CUMPARATURI PLACUTE, DAR SA NU FACI ABUZ D ATATEA RATE!” (cred k ar trebui sa t grabesti, k d cand cu aderarea, d la 1 ian, s-ar putea sa nu mai gasesti ceva in rate DOAR CU BULETINUL).

(P.S.: post facut in 10 decembirie) 

LATER EDITON (7.mai.2007) :

DUPA CUM SPUNEAM, TOTUL SE POATE CUMPARA IN RATE. NU EXISTA LIMITA. DOAR SA AI IMAGINATIE SI CATIVA « BANI » IN CONT. DIN PACATE, PANA SI DRAGOSTEA
SE POATE CUMPARA IN RATE.
PANA SI VIATA O POTI CUMPARA IN RATE.CA SA NU MAI ZIC K O POTI TRAI IN RATE. DAR DAK RAMAI RESTANT LA ACEST CAPITOL, CRED K IESE CAM NASOL. ASA K AI GRIJA..SUFLETUL ESTE D VANZARE IN 13 RATE ! ASA CUM A FACUT X-ulescu  PE E-BAY!

