Stiu ca esti mereu langa mine si ma veghezi. Ai grija de mine in felul tau. Imi luminezi fiecare zi si ma faci sa zambesc cand sunt incruntata. Tu esti mai liber decat mine, dar stiu ca voi fi si eu alaturi de tine, la fel de libera. Ma uit la cer si sunt geloasa pe pasarile care zboara libere si fara griji. Vreau si eu sa zbor sub supravegherea ta. Nu mai este mult. Asta se poate intampla si maine, nu-mi este frica fiindca stiu ca tu ma vei astepta. Chiar si cand nu te vad, stiu ca ai grija de mine si ma veghezi. Stiu ca trebuie sa te imaprt si cu altii, dar ma linisteste gandul ca pe mine ma iubesti mai mult, ca pt mine ai fost creat si ca doar pt mine existi. Tu si sora ta sunteti eterni si asa vreau si eu sa fiu, dar realizez ca nu se poate intampla asta. Nu ma supar. Stiu ca vom fi impreuna, ca voi fi inca o stea care va straluci etern pt altii. Se vor uita la mine si isi vor pune dorinte, iar eu voi incerca sa le implinesc. De sus voi veghea in noapte indragostiti, iar ziua voi sta ascunsa in lumina ta si o sa cercetez mai bine lumea. O sa aleg doar ce e mai bun de la ea, ca de atata mizerie m-am saturat. Vreau sa-i vad si partea buna. Vom fi impreuna intr-un fel sau altul. Daca voi fi o stea pe cer, nu ne vom intalni, dar stiu ca ma iubesti asa de mult cum te iubesc si eu pe tine. Poate ca acesta este destinul nostru: sa nu ne intalnim niciodata. Dar nu renunt la tine. Nici tu nu renunti la mine. Cand esti ascuns dupa norii negrii si grei, pasarile vor canta ca sa te elibereze iar eu voi fi prima care sa te intampine cu un sarut, asa cum ma trezesti tu pe mine in zori. De dimineata si pana seara imi luminezi ziua si ma bine-dispui. Noaptea are grija de mine sora ta, care este mereu frumoasa si vesela, asa ca tine. Nu stiu ce m-as face fara tine. ITI MULTUMESC CA EXISTI! Nu te voi uita niciodata, deoarece nu pot si nu vreau. Esti eternul meu si eu al tau. Ne vom iubi vesnic, aspirand la viata eterna si la secretele universului. Abia astept sa vad alaturi de tine Calea Lactee. Tu esti Soarele meu! Iar eu sunt roua de pe petalele trandafirilor care asteapta sa fie incalzita si invaluita de razele si dragostea ta. TE IUBESC SI TE VOI IUBI MEREU, CACI FARA TINE NU POT TRAI!

