Eu ma voi putea bucura cu adevarat de vacanta abia dupa inscrierea la facultate. Nu mai e mult pana atunci, si eu tot nu m-am hotarat exact la care facultate sa merg. Sper sa intru la buget, insa mai intai trebuie sa termin cu bacul, sa vad care este media finala. Uff…. s-a mai incheiat o etapa din viata mea 😀

Cu toate ca inca n-am scapat de „focul” examenelor, eu mi-am facut un plan de atac pentru vara asta cu un itinerariu interesant (pt mine, evident) si cam lung, cred. As vrea sa ma plimb putin prin tara alaturi de prietenul meu, dar nu cred ca vom reusi sa facem tot ce mi-am propus eu. Sper, insa, sa fac macar jumatate din traseu.

Cam acesta ar fi traseul:

BUCURESTI – CONSTANTA – GALATI – IASI – SUCEAVA – TG. MURES – SIGHISIOARA – ORADEA – TIMISOARA – SIBIU – BRASOV – BUCURESTI.

Yup, recunosc, nu sunt intreaga la minte 😀

Oricum prin Galati, Suceava, Iasi,Brasov/Sibiu tot trebuie sa ajungem, nu ma intereseaza ce se intampla.

Eh, voi vedea eu ce se intampla, pe unde ma voi plimba vara asta. Dar un lucru e sigur, voi petrece mai mult timp prin Bucuresti vara asta, caci din toamna, oricum ma mut in Capitala pt facultate.

Pt cei care si-au luat deja concediu si se distreaza un ‘racoros’ „DISTRACTIE PLACUTA!”, iar pt cei care urmeaza sa intre in vacanta: „RELAXARE MINUNATA!” 😉 . Sa fiti atenti la caldura asta nesimtita si feriti-va de chestii neplacute.

HAVE FUN!

