Ma duc maine in Buc ca sa ma inmatriculez la Poli si vroiam sa ma insoteasca prietenul. Imi si schitasem un plan ca dupa depunerea dosarului sa ma intalnesc cu alt prieten-fost coleg si cu prietena mea cea mai buna, insa ….. surpriza!!! NU SE MAI POATE! De ce? Pt ca dragul meu prieten a aflat in jurul orei 4 p.m. ca exista posibilitatea sa se duca maine la 2 interviuri pt job. Ok, ma bucur pt el, insa nu ma putea anunta si pe mine sa zicem la 10-15 min dupa ce a primit mail-urile?! Nuuu, imi zice cam pe la 5:30 p.m., si asta doar dupa ce l-am tras eu de limba, ca am observat ca tot coteste. Intalnirea cu ceilalti 2 prieteni se poate reprograma insa m-a lasat cu ochii in soare; eu cu cine ma mai duc la Poli?!  Da, stiu, trebuie sa invat sa merg singura prin Buc, insa vroiam sa mearga cu mine la inmatriculare din moment ce a mers si la inscriere :((  Eh, pana la urma tot am facut rost de un „co-mate”, saracu’ baiat trebuie sa mearga maine cu mine la Poli; acum sa vad cu ce-l cinstesc 😀 . Lasa ca o sa vada prietenul ca n-o sa mai primeasca inghetata >:))). Stiu ca vreau si eu multe, insa putea sa ma anunte ca doar nu mi-a pierdut nr de tel sau id-ul de mess. Uff, ce ti-e si cu baietii astia….. :))

