Pai, am ajuns pe la 9:30 in Buc si apoi am luat 69 de la gara de est pana la Universitate, si de acolo 601 pana in Regie. Era deja peste 10:30, asa k am mers rpd pana la Poli de m-am inmatriculat, unde am ajuns la 10:58 (la 11 inchideau din cauza codului rosu). Au fost draguti profesorii si m-au primit. Am luat 601 o statie pana in Grozavesti, de acolo am luat metroul pana la Bucur Obor. Cum piata era inchisa n-am putut scurta drumul si a trebuit sa ocolim PRIN SOARE pt a ajunge iar la gara. La 13 am plecat din Buc si la 14:30 am ajuns acasa.

M-am inmatriculat si sunt oficial stundenta la ISB din cadrul Politehnicii.

Ma uitam azi pe site-ul lor si am obs k mai sunt 40 de locuri vacante la buget la Ingineria Mediului. Din cele 33 ocupate, doar 5 sunt luate de baieti!!! FUCK, caci eu nu ma inteleg asa de bine cu fetele, asa k: BAIETI OCUPATI LOCURILE!

p.s.: IT’S FUCKING HOT!!! VREAU LA MOS CRACIUN :((

