Vine septembrie şi ziua prietenie mele dar şi a dragului meu prieten. Sunt într-o mică dilemă (dacă se poate numi aşa): nu ştiu ce să-i cumpăr prietenului, dar nici prietenei.

Pentru prietena mea, care schimbă prefixul, chiar nu ştiu ce să-i cumpăr. Anul trecul i-am dăruit o pereche de cercei draguţi pe care îi admirase în vitrină şi o ramă haioasă pt poze. Cu cerceii nu am vazut-o până acum, ştiu că au fost plasaţi mai departe la mama ei, iar în ramă stă o poză cu fraţii ei.  Am întrebat-o în seara asta ce vrea de ziua ei, dar mi-a zis să stau cuminte, să nu cheltui banii. Nu e vorba de asta, vreu să-i dăruiesc ceva frumos care să-i aducă aminte de mine. A trebuie să mă „suporte” de-a lungul anilor (cam 3 ani jumate), mai bine zis, să-mi suporte toanele. Din păcate nu am ajuns la aceaşi facultate, deci nu prea o să ne mai vedem atât de des. Poate că fac cadouri din obligaţie, dar faţă de alţii cărora nici asta nu le mai spune nimic, eu le dăruies şi din inimă. Mă gândeam la un lănţişor drăguţ cu iniţiala prenumelui ei.

Dragul meu prieten care a mai dobândit experienţa unui an de viaţă şi din înţelepciunea celor cu care s-a intersectat, vreau să-i dăruiesc totul însă nu pot. Mi-a zis că îi place argintul, aşa că mă gândeam la o brăţată de argint sau la un lănţişor. Acum 2 zile şi-a primit mai devreme cadoul de la părinţi, şi anume o brăţară. Dacă îi voi dărui şi eu acelaşi lucru nu cred că le va purta pe amândouă. Ştiu cât de mult ţine la părinţi bănuiesc deci că cea primită de la părinţi va fi preferata lui. Nu mă pot pune cu părinţii. Rămăne varinata lănţişorului. Vreau să văd şi eu brăţara primită ca să se potrivească modelul lănţişorului cu al ei (pt acesta să meargă oare şi o inimioară care se rupe în jumătate?). Îmi place totuşi şi ideea brăţării, dar să aibă o parte mai lată (gen o mică plăcuţă) pe care să gravez ceva [„EŞTI ÎNGERUL MEU! Kiwi”].

P.S.: Am nevoie şi de opinia ta, pls!

