WARNING!!! În Tineretului cred că sunt insecte necunoscute. De ce spun asta? Deoarece cred că am fost înţepată/muşcată de o gânganie care mi-a înroşit braţul!!! Sau poate fi o arsură de soare. Încă este neidentificată sursa ce a cauzat roşeala braţului meu.

Am văzut şi libelule pe malul apei din Tineretului. (asta pt Shortcut 😉 )

Duminică am fost în Capitală (vizita mea aproape săptămânală în Oraş a devenit un ritual) şi am fost în părculeţul din Unirii unde am „admirat” fântâna (noi şi un grup de 3 turişti asiatici). Când am plecat spre metrou am trecut pe lângă toaletele ecologice, biiig mistake, tocmai erau „curăţate” şi era un miros atât de ……. (completează tu).

Am ajuns în Tineretului, şi după ce ne-am plimbat puţin (de fapt mai deloc, căci am stat pe bănci >:) ) am luat înţeleapta decizie de a ne aşeza pe malul apei. Toate bune şi frumoase pt el căci mie îmi amorţise ms-dos-ul de statul incomod pe o rădăcină sub o salcie, zic pt mine deoarece el statea cu capul pe piciorul meu 😀 .

În încercarea mea de a ajunge la Universitate a trebuie să folosesc metroul, astfel schimbând la Victoriei pt că veneam de la Obor. M-am descurcat, mai ales că am ştiu să cer indicaţii. Am cerut indicaţii şi d-lui O. Ohanesian, întrebându-l care este linia pt Univ. Săracu’, a crezut că o să-l întreb ceva legat de ceea ce i s-a întâmplat sau vreun autograf. Spun asta deoarece luase o figură gravă când m-am „postat” în faţa lui şi am deschis gura spunând „Mă scuzati, …”, dar a părut surprins (şi poate puţin relaxat) când au urmat cuvintele „… aceasta este linia pt a ajunge la Univ?” .

De data asta am ajuns cum trebuie la microbuz şi l-am prins pe cel de 18 (a fost totul ok, nu a trebuie să „omor” pe nimeni din priviri >:) ).

That’s all folks! [untill next week-end 😉 ]

