Să fie oare o problemă că visez bloggeri? Visez bloggeri pe care nu i-am întâlnit niciodată dar pe care vreau să-i cunosc face-to-face. Recunosc că sunt dusă cu pluta şi că n-am toţi licuricii acasă. În ultimile 2 luni cred că am avut vreo 5 vise în care apăreau aceşti bloggeri (nu dau nume 😀 ). Azi-noapte am avut iarăşi unul în care trebuia să mă întâlnesc cu X pt a-l cunoaşte iar el îmi lăsa indicii cum să ajung la locul întâlnirii, dar parcă îl vedeam mereu în faţa mea neputând să-l ajung din urmă. Posturile respectivului au un ton de familiaritate în care mă regăsesc (sună aiurea, ştiu). Nu-l cunosc, nu cred că îmi citeşte blogul, dar eu îi citesc cu mare plăcere posturile. Sunt haioase,  personale, la obiect/subiect 😀 , pline de viaţă, în ele îşi face simţită prezenţa copilului din suflet. Mi-ar place să-l cunosc împreună cu toată gaşca lui de prieteni. Poate chiar l-aş ruga să-mi acorde un autograf. Îl respect.

P.S.: Nu mă băgaţi în seamă, iar aiurez!!!

