„Am o mare rugaminte la tine si, daca mai tii la mine oricat de putin, sper ca vei tine seama de ea. Vreau sa uiti de mine, sa nu mai ma contactezi. Trecutul e trecut. Nu stiu ce e in capul tau si nici nu vreau sa aflu. Poate te intrebi de ce am pastrat id-ul tau de mess. Rasp e cat se poate de simplu pt mine: am vrut sa-mi aduc aminte sa nu ma mai las „furata” de ‘peisaj’. Iti multumesc ca mi-ai deschis ochii, m-ai facut sa fiu mai atenta la detalii. Te-am bazait in feb (daca nu ma insel) ca sa-ti spun ce aveam de spus. Te-am contactat mai tarziu pt simplul fapt ca nu aveam cu cine vb pe mess. Recunosc ca am inceput sa te consider amic, insa doar atat vei ramane, nu vei ajunge prieten (te-am crezut o data prietenul meu si m-am ars). Poate ca si tu ceea ce faci acum, prin ‘perseverenta’ ta de a incerca sa-mi afli nr de tel, este tot o joaca din plictiseala. Imi pare rau daca ti-am sugerat altceva, daca nu m-am purtat cum trebuie. Am aceasta rugaminte la tine deoarece acum vreau sa incep o alta viata si nu mai am nevoie de niste chestii din trecut sa ma streseze. Mi-a facut placere sa vb cu tine. Esti un baiat dragut, inteligent si nu vad de ce trebuie sa-ti mai bati capul cu mine. Cea fost a fost. ”

[personal stuff]

[later edit: mailul a fost trimis la 23:18]

