Şi dacă au, o şi folosesc?

Mă duceam mai devreme (cred că era în jur de 12) la alimentară şi nu am putut să nu observ tipul care venea din faţa mea. Fizic arăta bine, nu pot zice nu, dar din punct de vedere al hainelor era …… nepotrivit. Jeanşi deschişi la culoare 3/4 şi un maieu alb (până aci ar fi fost ok) cu inscripţii aurii şi nu ştiu ce modele pe el. Arăta de parcă ar fi căzut şifonierul pe el şi în casă era întuneric (lumina luată, că tot s-a întrerupt săpt trecută de vreo 10 ori) de nu s-a putut uita în oglindă. Ah, am uitat să precizez că maieul cred că era adresat fetelor şi era deasupra buricului.

Ok, poate nu sunt eu cea mai bună să-i critic pe ceilalţi cum se îmbracă dar este dreptul mea să-mi spun părerea.

Spun că nu sunt cea mai bună căci în primăvară eram îmbrăcată aiurea rău de tot, recunosc. Jeanşi 3/4 cu tricou negru (mai ales cel cu Slipknot) şi în picioare balerini negri cu un fluturaş 😀 . Recunosc că sunt vinovată.

Eu încerc să mă îmbrac adecvat vârstei (poate că nu-mi iese asta, căci sunt puţin mai conservatoare) şi fizicului. Dacă până acum 2-3 luni eram doar în blugi şi tricouri (mai ales în ultimile 2 veri), de curând am trecut la fuste şi bluze (mai decoltate decât un tricou) 😀 .

