Mama lor de vecini!!! Ei au casa în faţa mea, iar curţile şi str au ecou. Încep oamenii petrecerea cam de la 18. Boon, toate bune şi frumoase. Muzica nu era dată tare, nu erau manele (deocamdată), se purtau civilizat şi pregăteau grătarul. Pe la 20 au început manelele date tare. Mă gândeam că fiind în mijlocul săptămânii pe la 22 le dau şi ei mai încet, dar de unde! Au dat tare „muzica” din maşină, să se laude că au maşină (care cred că e „adusă” din afară) şi boxe. A fost şi o perioadă mai liniştită cam de 30 min, în care muzica nu se auzea aşa de tare (liniştea dinaintea furtunii) şi apoi începe să se dezlănţuie. Încep tipii să chiuie şi să ţipe cât îi ţin plămânii, să facă o zarvă de toată frumuseţea. Au ţinut manelele la maxim cred că până la 1:30 (sau aici chiar am adormit şi nu am mai auzit). Ah, dar se putea să nu dea şi „Frumoasa mea” a lu’ ăla micu’ şi chelios, parcă Marcel Pavel îl cheamă (mai are rost să spun că această melodie a fost dată la maxim?)?!

Eram hotărâtă la un moment dat să mă duc să le bat în poartă ca să lase muzica mai încet. Dar mă gândesc, dacă ies ăia veseli la mine şi îmi răspund nu tocmai civilizat? Mai era o variantă: să sun la poliţie, că tot e poliţia comunitară la vreo 150 m de noi. Dar dacă nu au făcut gălăgie ceilalţi vecini care au şi copii mici, de ce să fac eu. Puii mei, te poţi distra şi fără să faci atâta spectacol (aka scandal), dar ce să le ceri? Cred că aveau impresia că sunt în pădure, sau la ţară pe câmp.

Eh, au scăpat de data asta, dar data viitoare voi luat măsuri dacă mai exagerează aşa.

Aseară mă gândeam serios dacă să mut calculatorul cu boxele lângă geam ca să le prezint şi eu preferinţele mele muzicale. >:) („scenariul” ăsta e în calcul de anul trecut)

Later edit: Mi-am adus aminte de ce îmi iubesc pisicile atât de mult şi le ţin pe lângă casă: pt că îşi fac nevoile şi prin curtea vecinului >:) , în special sub geamul băii. Când îl deschide este învăluit de o mireasmă foarte fresh. Iubesc pisicile fiindcă nu le poţi ţine în zgardă. 

