Yup, există şi partea a 2a 😦 . De astă dată nu a mai fost muzica dată la maxim sau vecini atât de ameţiţi încât să facă/se simtă ca în junglă. Acum nu au mai fost vecinii din faţă ci cei de peste drum, care s-au gândit ei frumos că ar fi bine să-şi mute mobila în toiul nopţii!!! Am început să aud în jurul orelor 23.30 nişte zgomote pe afară; iniţial am crezut că dau ăia de la primărie artificii, dar cum era luni şi niciun eveniment important (doar începerea şcolii) nu puterau fi ei (şi apoi nu aveau bani de atâtea artificii). Ies din casă şi mă uit pe str şi observ un camion mare şi antic în care erau cocoţaţi vreo 2 tipi. Nu ştiu dacă încărcau sau descărcau mobilă, dar ştiu că mobilă era. Câte piese de mobilier pot încăpea în 3 camere?! Întreb fiindcă până la 4 dimineaţa au tot facut gălăgie. La un moment dat de opriseră dar pe la 1 au început iar, iar la 2 când m-am culcat eu încă mai erau. Dacă nu mă înşel şi la ora 8 am mai văzut camionul. Am fost foarte tentată de această dată să chem poliţia. Ce m-a oprit? Hmm, nici eu nu ştiu, poate că s-ar putea să au nevoie de aceşti vecini în perioada următoare.

Cine naiba mută mobilă în miezul nopţii?!?! Vecinii mei, normal!

Dar m-am hotărât: la a 3a abatere, indiferent cine face gălăgie pe str după orele 23.30, chiar dacă e poliţistul care stă la vreo 3 case mai jos d mine, o să chem poliţia! Aşa că, sper să nu mai existe şi partea a 3a a acestui post.

