Încă puţin şi ajung în Bucureşti la facultate 🙂

Vineri plec. Nu ştiu când o să mai ajung pe acasă, nu că m-ar deranja 😀 . Aşa că doar azi mai postez şi mâine dacă am timp, dacă o să am acces la net şi un calculator o să mai auzi de mine 😉 .

Sunt emoţionată, dar mi-e şi puţin frică. De asemenea mai şi nişte mustrăti de conştiinţă pe faptul că o las pe mama singură acasă, dar cred că o să-mi treacă repede.

Am fost azi în Capitală şi parcă nu-mi mai venea să plec. Mă gândeam la un moment dat să rămân la prietena mea până vineri chiar dacă nu aveam nimic de schimb la mine sau ceva mai mulţi bani.

[Aşteptam metrou la Costin Georgian şi văd un tip îmbrăcat cu o cămaşă roz-roz mâncând o banană. Omului îi era foame nimic ieşit din comun doar că neuronului meu îi s-a părut foarte haios încât mă apucase râsul. Am fost îndemnată de sor-mea să scot tel şi să-i fac o poză, dar am refuzat-o politicos. Am observat că încă se poartă rozul la băieţi/bărbaţi. Vin eu o întrebare mare: CÂND AVEŢI DE GÂND SĂ RENUNŢAŢI LA ACEASTĂ CULOARE?!?! Mi-e nu-mi place rozul nici la fete dar apoi la băieţi… când îi văd îmbrăcaţi aşa mă apucă nebuniile 😀 ]

