În mai puţin de 10 ore o să fiu în Bucureşti ca să-mi încep „viaţa de student”. Ok, recunosc că poate am exagerat cu venitul meu în Buc dar momentan ăsta este cel mai important eveniment din viaţa mea. Sunt foarte emoţionată din 2 motive (mai evidente 😀 ): colegi noi la facultate (relaţii colegiale de început) şi colege de cameră (dă Doamne să nu am parte de maneliste, că n-am chef să pun în folosinţă patentul cu şurubelniţa).

Sper să ajung până la 9 la gară şi până în 10 la facultate. Traficul să fie de partea mea :)) De asemenea trebuie să prind loc în primul microbuz 😀 .

Am şi emoţii în suflet dar şi o oarecare urmă de frică. Eh, se rezolvă într-un fel sau altul, trebuie să se rezolve.

Politehnica cred că a fost alegerea cea mai bună. La F. de Bio. nu am intrat iar la Agronomie nu am mai ajuns să depun dosarul (poate a fost un semn? :)) ). Am auzit câteva legende urbane legate de Regie, acum doar n-or fi toate adevărate 😛 .

[Partea nasoală e că dragul meu prienten s-ar putea să nu mai stea în Capitală :(( Înainte nu se putea pt că nu eram în Buc, iar acum când vin pleacă el. Poate nu ne este scris să ne bucurăm unul de celălalt? Eh, ce-o fi o fi. Hmm, sper sigur o să fie bine. TREBUIE!!!]

Tot n-am învăţat să dau în cărţi :(( Mătuşile mele se pricep dar nu am stat în preajma lor atât de mult încât să le fur „meseria”. Încerca mama să-mi explice câte ceva azi, dar ei cum nu îi place să dea în cărţi nu prea mai ştie multe elemente.

Nu ştiu când o să am acces la un calculator cu net aşa că postările mele vor fi suspendate în aer, într-un plop care face mere 🙂

