Am ajuns de vineri dimineata in Bucuresti si nu am mai plecat acasa. Cred ca o sa trec pe acasa tocmai vineri seara sau sambata dimineata 🙂

Am o camera buna, chiar daca  e supracazata 😦 (eu fiind a 5a fata). Am un pat jos pe care l-am procurat aseara, salteaua am luat-o azi precum si niste arcuri in plus pt pat (cele din urma au fost „imprumutate”).

Vreo 5 ore am asteptat vineri ca sa-mi depun cererea de cazare la facultate :(. Noroc ca am prins pana la urma loc. Nu mai sunt multe lucruri de facut in camera cu exceptia inceperii luptei cu gandacii. Oricum am facut deja omor printre ei, nu ma sfiesc sa-i omor, chiar imi face placere :D. Colegele de camera sunt ok pana acum, dar sa vad de acum incolo 😀 .

O chestie interesanta mi s-a parut mirarea celor care m-au intrebat daca am venit singura. [Sunt majora si vaccinata, nu mai am nevoie sa ma tina mama de mana. In plus, vroiam sa fie aventura mea 😛 ]

Acum in camin misuna cred ca mai multi parinti decat studenti :)) La unii in camera zici ca este santier sau ca si-o construiesc acum.

[Nu mai am diacritice pe acest calculator (care nu este al meu) si space bar-ul nu prea functioneaza]

