Inca de la primele contacte cu noii colegi s-au facut liste cu id-urile de mess si nr de tel (sa mai precizez ca predomina *osmote-ul?!), apoi a urmat marea acceptare a colegilor in lista de mess. Cum nu mi-am scris numele si a ramas nick-ul, toti ma intrebau cum ma cheama si daca am o poza cu mine s-o pun la avatar. Asta nu ar fi nimic, dar dupa ce le ofeream raspunsul meu negativ in legatura cu poza urma intrebarea cea mare: „Da’ adresa de hi5 care e?”. Ca sa nu mai spun ca fiecare persoana cu care am avut legatura in ultimile saptamani are profil pe celebrul hi5. Recunosc ca am avut si eu un cont dar l-am inchis cu aproximativ o luna sa vin in Bucuresti, ca si asa nu mai treceam pe acolo. L-am pastrat mai mult din dorinta de a-mi aduce aminte ca acolo am cunoscut o persoana care acum imi este un prieten foarte bun. Asta s-a intamplat acum mai bine de un an jumate.

In ultimul timp mi-am pus totusi intrebarea daca ar fi cazul sa-mi redeschid contul. Din pacate inca sunt in dilema, si trebuie sa recunosc ca sunt tentata sa fac asta. Dar eu nu am avut poze cu mine pe acel site, deci nu ar avea ce sa vada dragii mei colegi.

Pana la urma, ma multumesc cu myspace-ul, wordpress-ul, si nu in ultimul rand, 360. (Oare colegii mei nu au auzit de 360?!)

In final, Hi5? Like… NOT!!! 🙂

