Uite-ne ajunsi si in ultima zi a anului 2007. Uff… Sa fac un review asupra anului ce se va incheia in mai putin de 24 ore, mi-e greu la ora asta, dar nici nu stiu cu ce sa incep, ce sa scriu. Pe scurt pot spune ca au avut loc schimbari destul de importante in viata mea dar si a familiei mele. S-au intamplat lucruri la care  nu ma asteptam sa mi se intample chiar mie (placute, bineinteles) insa au fost si unele nefericite. Cica m-am maturizat, am devenit femeie. Eu nu recunosc nimic!!! :)) Acest lucru este doar partial din punctul meu de vedere. Timpul nu poate fi dat inapoi. Sincer, anul asta nu as vrea ca sa-l dau inapoi, poate doar ca sa retraiesc unele momente fericite. Pot spune ca am facut cam tot ce mi-am propus (ce-mi vine in minte la ora asta 😀 ) insa se putea mai bine, trebuie sa recunosc asta. Am aflat pe propria-i piele ca unele vise (planuri) nu se adeveresc. Dar oare nu tocmai asta ne impinge sa visam in continuare si sa ne facem planuri mai mari si sa speram ca se vor indeplini? Pt asta trebuie sa luptam. Nimic nu vine usor sau gratis pe acesta lume. Ma intreba asta seara un prieten „de ce niciun (scuzati-mi, va rog, doom-ul) necaz nu vine singur?”; nu am stiu ce sa-i rapsund pe moment. Acum ma gandesc: daca nu am avea parte de necazuri nu am evalua/aprecia la adevarata valoare lucrurile frumoase din viata noastra, ar trece pe langa noi, le-am lua ca incluse in pachet.

E timpul sa incep alte proiecte, sa le finalizez pe cele neterminate. E timpul sa traiesc mai mult, sa fiu eu.

Iubesc si sunt iubita! Ceea ce iti recomand si tie: sa iubesti!!!

FIE CA NOUL AN SA-TI ADUCA IMPLINIREA VISELOR/PLANURILOR, SANATATE, DRAGOSTE, MINTE LIMPEDE, FORTA DE MUNCA, NOROC, FERICIRE SI PE CINEVA LANGA TINE!

LA MULTI ANI!!!

2008 O SA FIE DE 100x MAI BUN DECAT 2007. 😉

