Îmi cer scuze că abia acum lansez avertismentul legat de Poli, în special de facultatea mea. Înscrierea s-a încheiat vineri (18 iulie) iar eu nu am avut acces la net ca sa vă previn.

Dacă vrei să vii la ISB trebuie sa jonglezi cu matematica (profu’ e de treabă, dar tot trebuie să ai cunoştinţele de bază în legătură cu derivatele şi integralele), să ai răbdare si vedere în spaţiu pt desenul tehnic şi să-ţi placă într-o oarecare măsură mecanica (organe de maşini -> motoare, pompe, transportoare etc.).

Ai terminat un liceu cu profil Uman? Nu te sfătuiesc să vii decât dacă ai vreo pasiune mai ascunsă pt mate, şublere, aparate de sudură & co.

Facultatea mea este un cocktail din Poli. Mai lipsesc doar Megatronica Mecatronica şi Telecomunicaţiile.

Dacă îmi pare rău că am dat aici? Nu ştiu încă să răspund. Îmi pare rău că nu se face şi nişte legislaţie de mediu.

Îţi spun doar să te gândeşti de două ori dacă vrei să vii la Poli.

 

„Studenţia este o experienţă! Aşa că trebuie să te bucuri cum trebuie de ea.”

