Ascultam Trooper în clasa a XI-a pe când eram în practică. Era mai şi noi eram pe câmp şi pliveam iarba de prin floarea-soarelui. Dădam cu sapa şi ascultam Trooper şi dădeam din cap 🙂 Unii se plictisiseră şi nu mai erau atenţi prea tare încât tăiau şi planta de floarea-soarelui, da’ nici că le păsa. Săptămâna aia de practică a fost distractivă dintr-un punct de vedere, iar destul de neplăcută din altul. Şi anume, ne duceau la câmp cu(în) camion. Eu am fost norocoasă şi am călătorit 3 zile în faţă lângă profesori, dar o zi am fost nevoită să mă urc în remorca camionului şi să îndur alături de colegii mei vântul printre plete :)) A 5a zi am avut-o liberă.

Într-o zi de practică am hotărât să „evadăm” mai mulţi colegi de la „locul” de mucă deoarece terminasem treaba mai repede şi nu aveam chef să stăm 2 ore să aşteptăm camionul. Aşa că am fost nevoiţi să traversăm o parte din câmp şi o parte destul de mare din parcul-pădure al oraşului. Plouase cu vreo 2 zile în urmă dar nu se evaporaseră bălţile de prin pădure aşa că eram destul de plini de noroi când am ajuns pe aleea principală. Era să ne şi rătăcim printre aleile alea întortocheate.   O scenă foarte amuzantă s-a întâmplat imediat după ce am ieşit după câmp şi până să ajungem în parc: băieţilor le era frică de dirig aşa că erau atenţi la maşinile de pe şosea, s-a întâmplat să treacă o maşină asemănătoare cu a dirigului şi noi ne-am speriat puţin dar băieţii au întrecut orice aşteptare: au sărit efectiv parapetul de protecţie şi s-au ascuns în tufişuri. (cred că sunt rea pentru că povestesc acest incident ruşinos pentru băieţi dar … asta e ) Au fost foarte rapizi băieţii :))

