Niciodată nu eşti singur. Mereu eşti înconjurat de cineva, ceva. Nu poţi trece prin viaţă singur. Nu are sens, nu este drept. Faţă de cine nu e drept? Faţă de tine însuţi. Creşte un animal dacă nu poţi suporta momentan prezenţa unei fiinţe omeneşti lângă tine, dar nu lăsa dragostea ce stă ascunsă în inimă neîmpărtăşită. Poate că sunt naivă dar îmi place să cred (visez) că fiecare îşi are sortitul în lume. S-ar putea ca prea multe filme cu happy-ending văzute să fie de vină. Eu sunt mai romantică, chiar dacă la o primă vedere nu se cunoaşte asta. Deşi poate fi considerată o slăbiciune, dragostea ne defineşte ca oameni. Drumul vieţii nu este făcut pentru a fi străbătut ca un singur călător. Dacă îl faci singur îţi va părea lung, greu şi vei fi tentat să renunţi. Este mai frumos totul în doi.

You never walk alone.”

M-am săturat să fiu eu cea care face totul, care face primul pas. Vreau puţin romantism şi mister în viaţa mea. Vreau să fiu curtată.

Young at heart at any age…

