O zi după.

Ziua de după mâine.

Broken promises.

***

They past us like tunders.

I wanna fly away.

I wanna run away from you and me.

I am releasing my demons.

A betrayal burns my heart.

I had enough of it.

The morphine runs through my veins.

But I’m not numb.

Not anymore.

I’m more alive like ever.

The pain is still there but does not hurt anymore.

I want to live my life.

I want to fly to the sun and moon.

My wings will never melt again now.

I learn how to survive without the wind in my hair.

***

Stau întinsă pe iarba verde plină de rouă.

Cu mâinile către cer,

Mai presus de cuvinte,

Aşa sunt eu

Piesa esenţială.

Dacă greşesc mă pot ascunde.

Am 1000 de chipuri

Ce se văd doar

Într-un soare deschis.

***

Ziua de după mâine.

Nu mă trezi până atunci.

Visul va fi sfărâmat,

Şi coşmarul plecat.

Când un soare va fi apus

Totul va fi uitat.

Deja consumat.

Trăit şi simţit la intensitate maximă,

Amintirea va ramâne într-un colţ uitat.

Ziua de după mâine va fi perfectă!

