Sunt: în general o fire veselă şi puţin visătoare 🙂

Aş vrea: să am mai multă încredere în puterile mele

Păstrez: amintirile, chiar şi pe cele dureroase

Mi-aş dori: să ies cât mai repede din starea în care sunt

Nu-mi place: ipocrizia

Mă tem de: singurătate şi durere fizică

Aud: imagini şi doar ce-mi convine

Îmi pare rău că: nu ştiu să citesc mai bine oamenii

Îmi plac: pisicile şi, oarecum, provocările

Nu sunt de acord cu: religia în actuala formă

Cânt: doar în vis

Niciodată: nu aş refuza să ajut o persoană atunci când pot

Rar: mă uit la filme horror 😀

Plâng: ca să ma descarc

Nu sunt mulţumită: de felul în care am tratat până acum viaţa

Sunt confuză: în legătură cu mine

Am nevoie: de dragoste

Ar trebui: să fac mai mult decât zic

Leapşa merge mai departe la cine vrea să se joace puţin, dar şi la Chris.

