Sunt: o fată cu licurici în cap şi cu aspiraţii de-a devenii o lupoaică

Aş vrea: să pot zbura şi teleporta

Păstrez: clipele înrămate pe pereţii labirintului Timpului

Mi-aş dori: bagheta magică a Zânei

Nu-mi place: de Scufiţa Roşie

Mă tem de: miezul nopţii

Aud: vocile păsărilor

Îmi pare rău că: am rămas fără praf de stele

Îmi plac: piticii mei care aleagă licuricii din cap

Nu sunt de acord cu: poveştile cu final previzibil

Cânt: în miez de noapte sub clar de Lună

Niciodată: nu aş lăsa Copilul din mine să se plictisească

Rar: dansez îmbrăcată sub razele Lunii

Plâng: pentru cei care nu mai văd micile minuni ale Naturii

Nu sunt mulţumită: că n-am ajuns să văd cerul înstelat stând pe câmp

Sunt confuză: în legătură cu planeta Pluto

Am nevoie: de steaua mea căzătoare

Ar trebui: să fiu mai atentă cu Jocul

