Deşi ştiu că nu ar trebui să-mi mai fac planuri căci nu prea-mi ies, însă acum îmi trasez câteva generale pentru că ele nu mai depind de nimeni în afară de mine. Ştiu că ar fi mai drăguţ să fiu însoţită de cineva dar dacă nu vrea nimeni să vină cu mine mă duc şi singură. Nu ar fi prima dată când mă urc de nebună în tren şi plec.

Ok, acum mă refer la câteva obiective turistice pe care vreau să le vizitez doar pentru sufletul meu (restul, mai în vară).

Ordinea este aleatorie. Aş vrea să le vizitez până în sesiune sau cel târziu până în vacanţă.

Sper din tot sufletul să ajung.

Mi-am propus de acum ca în week-end-ul următor (da, de 1 Mai :p) să mă duc la Câmpina. Sfidez lumea şi nu mă duc la mare (deşi îmi doresc), dar dacă apare vreo ofertă bună de a pleca la mare de 1 Mai mă duc :D.

