1

Vreau să intru în viaţa ta şi să ţi-o dau peste cap. În sensul bun, bineînţeles.

Vreau, vreau şi iar vreau…. Toate se rezumă la „vreau”?!

Poate că ar trebui să urmez exemplul unui amic: „am vrut, am încercat, am reuşit!”  Uşor de zis greu de făcut :))

Oare ce mai contează?

Sunt plictisită, mai mult decât de obicei şi asta nu e bine. În lipsă de orice activitate în capul meu încep să-ţi facă apariţia unele gânduri mai vechi, amintiri mai mult sau mai puţin plăcute, dureroase chiar, idei trăznite, cuvinte aiurea.

Ce rămâne de făcut?!

Bine că nu e vreme de stat în casă şi făcut copii :))

Cred că mai degrabă vreau OUT of my head!!! decât IN în viaţa cuiva.

Poate că e timpul să sortez licuricii coloraţii şi să-i dau afară pe cei de care nu mai am nevoie. Ordine în idei, deşi mie îmi place haosul :))

Sper să reuşesc să aşez pe ‘hârtie’ câteva din cuvintele ce-mi zboară prin cap şi inimă.

