Prea mult. Mereu am dorit mai mult decât am putut face faţă.

Am avut. Şi am pierdut.

Acum vreau din nou, însă se pare că nu pot avea.

Dar nu renunţ.

Mereu mi-am dorit ce nu puteam avea.

Păcat că mă plictisesc repede de ce e nou.

Poate că sunt ceea ce m-ai făcut să fiu. Aşa cum ai dorit.

Aşa cum am dorit.

Visez la ceea ce mă înconjoară.

Sper că pot face o diferenţă şi că pot sparge bariera inimii de gheaţă.

¤¤¤

Un bărbat de ghindă la drum de seara cu bucurie…

Vrăjitoare din mine mă îndeamnă la a încropi mici şoapte doar pentru acea ureche a sufletului.

Pisica neagră îmi zice să fiu doar eu.

Pisica albă mă îndeamnă de a mai şi visa din când în când.

¤¤¤

Pictez cu raza de soare în lumina ochilor tăi negri de înger.

Albastrul adânc din ei îmi pătrunde în suflet.

Mă linişteşte.

Poate că iarna asta va fi mai caldă.

¤¤¤

Doream altceva. Dar până la urmă totul se rezumă la acelaşi lucru.

Altă poveste. Acelaşi sfârşit?

Rămâne de vazut.

