A mai trecut un an. Anul 2009 a fost unul bun, plin de evenimente interesante dar şi de unele mai puţin plăcute.  Am cunoscut multe persoane anul acesta, şi am şi călătorit puţin prin ţară. Am reuşit să ajung unde, de câte ori vroiam să mp duc, apărea câte un obstacol. M-am simţit învingătoare când am reuşit să ajung unde vroiam, doar că nu am mai găsit pe cine vroaim ci pe altcineva, o persoană minunată, bineînţeles. M-am ales cu experineţe noi de viaţă, am fost pusă în faţa unor situaţii mai puţin plăcute din care am ieşit cu bine, am legat noi prietenii şi am reînviat alta.

M-am simţit bine anul ăsta. Dorinţa de la miezul nopţii al Anului Nou mi-a fost îndeplinită (deşi nu mai ţin minte exact care a fost :D). A fost unul cum puţini au fost până acum. Sper doar ca următorul să fie la fel de bun dacă nu chiar mai bun.

2010 te aştept şi te primesc cu braţele deschise >D:<

