Archive for 23 ianuarie 2008


KULTUR SHOCK

Tutti Frutti

Mastika

Live in Fire Club pe 5 martie 2008

Aproape a trecut si prima luna din acest nou an. Eu sunt plictisita, nu prea am chef de invatat pt examene 😀 [stiu, rusine sa-mi fie]. Azi am trecut de primul examen din sesiune; urmatorul e la chimie 😦 unde sper sa trec 😀 [valabil si pt algebra]. Poate dupa ce termin cu sesiunea si o sa fac rost de un calculator al  meu o sa postez mai mult [ca tot m-a intrebat un amic de ce nu am mai scris nimic], asta daca iti este dor de mine 🙂 . Vreau sa incep o noua categorie care sa introduca putina lumina in ceata din jurul Politehnicii. Poate sa fie un mic ghid pt viitorul politehnist.

‘till then…. best wishes and some music 🙂 .

Vita de vie – PULBERE DE STELE

Blue October – CALLING YOU

Vanilla Sky – UMBRELLA